Moda la mare.Si nu numai.

Posted: 30 Iulie 2015 in FUN

fal                       La Romanica si nu numai. Pentru ca expansiunea romaneasca se face simtita oriunde in vacanta. Si nu e neaparat un lucru rau, daca s-ar putea face o selectie la iesirea din tara.

Am fost la bulgarieni. Un resort in care mergem de mult timp, situat pe plaja,super ok pentru familiile cu copii. Ce poate sa aiba? Camere, piscine, plaja, toate inchise intr-un perimetru delimitat de garduri si mare.

Toata ziua te balacesti, bagi sub nas ca purcelul.Eeeeeeei, si vine seara. Si cand incep sa imi apara din camere, nenica, imbracati la 4 ace, cu pantaloni calcati la dunga, pantofi din piele si camasa iar ele, divele , sotiile sau ce amante or mai cara dupa ei la mare, imbracate care mai de care in rochii si pantofi cu toc de 10 sau platforme, impopotonate, coafate ( de zici ca au venit cu Geta Voinea dupa ele ) si rujate, sa faca ce? Ei bine, sa se plimbe pe linga piscina! Romantic, nu? Mi-aduc aminte ca asta era ( o mai fi? ) moda la mare. Daca toata ziua stateai in chiloti la plaja, seara era musai sa te imbraci cat mai elegant si sa te plimbi la faleza!  aslanturialt coca

Alt aspect ,demn de luat in seama, este si cel al bijuteriilor. Masculine. Nu va ganditi la prostii. Apar ,nene, cocalarii nostri si ai lor, cu niste lantoaie si bratari…ar putea tine clar un rotweiller de 80 de kilograme in frau. Nu mai punem in discutie naturaletea cu care arunca langa ei toate deseurile pe care le produc. Fiind si ei deseuri, clar ca nu-i deranjeaza. Dar, ce mi-as dori, atunci cand vin gunoierii, sa-i ia si pe ei.

Astept cu interes ziua cand poate se va inventa Plaja de Aur, cu nisip, sezlonguri si umbrele din aur. Si neaparat cu seminte din aur pe care sa le sparga cu dintii de aur. Si sa urle din boxele de aur , Copilul de aur!

„Am talent fermecător/ Şi sunt şmeker până mor/ Am şcoala în haladeală/ Bag orice puştoai­că-n boală/ Sunt frumos şi am talent/ Mai ceva ca-n Occident/ Sunt un prinţ la pa­tru ace/ După moda lui Versace/ Am ta­lent şi sunt versat/ Sunt o bombă de bă­iat”

Lasă un răspuns

