Alo, puscaria?

Posted: 10 Februarie 2015 in BUCURESTI, FUN
Etichete:, , ,

 Trrrrrrr,trrrrrrrrr…….

Puscarie-SITE

 Nuti: – Alo,Dorin?

Dorin: – Buna,Nuti! Ia zi, cu ce te pot ajuta?

 Nuti: – Cu niste informatii,cocoselu’ meu!

Dorin: – Eu ?!! Dar,ce te-ai certat cu domnul de la serviciul acela?

Nuti: – Da, cocosel, tu! Vreau informatii de acolo, de la facultatea pe care o faci acum! Ia zi, au cearceafuri? Ce firma? Ca doar stii ca am pielea delicata!

Dorin: – Au, Nutico, si candva erau albe.Acum au o frumoasa tenta de maro! Firma era buna, dar e cam stearsa.

Nuti: – La dusuri, cum e, e bine? Intim?

Dorin: – E biiiine, neprihanita mea, ai apa calda chiar si 5 minute iar intimitate au cu cine vrei tu, ma rog , cu cine vor ei!

Nuti: – Sauna? Foehn?

Dorin: – Siiiiigur, justitiara mea mica! Sauna ai in camera, eco, cu caldura corporala! Deschizi geamul si usa si iti usuci coama ta de leu al dreptatii care esti!

Nuti: – Colegii?

Dorin: – Wow, e baieti buni! Mari amatori de desene animate, pe piele! Si matematicieni! Si-au tatuat un cinci pe mana, ca ala de pe zar!

Nuti: – Hai ca nu e chiar asa de rau! Ia zi, codoselul meu ,pardon, cocoselul meu, ai nevoie de ceva sa-ti aduc cand vin?

Dorin: – Da, bine ca mi-ai amintit! Un gel de dus ca nu stiu de ce ma ustura fundul de la sapunul asta!

 Hai sa am gura aurita!

Lasă un răspuns

