Superstitii

Posted: 5 Februarie 2015 in FOTBAL
Etichete:, ,

Superstitii cu si fara fotbal.

13

 Fugi,tati,la pariuri ca-ti incepe un meci in cinspe’ minute! Trebuie sa-l pun,sunt prea sigur de el.Yeeeees,am reusit!Hai acasa, ia si o bere, sa asteptam banutii.

 Fuck,fuck,fuck,cuuuum ma sa ratezi de la 11 metri? Ce bou, tu nu stii ca am bagat bani pe tine? Ce n-o fi fost bine? Aaaaaaa, mi-am adus aminte, am ras de baba aia care isi facea cruce in tramvai! Sau o fi fost ca nu i-am dat un leu cersetorului de la semafor acum 2 zile? Nuuuu, am gasit, iar am luat alta marca de bere desi stiam claaar ca am castigat cand am cumparat-o pe cealalta.

 Nu, frate, stiu. Am zis de atatea ori ca, daca e blonda aia de serviciu la casa de pariuri, imi poarta ghinion, cred ca m-a deochiat ( ca sunt si barbat bine 🙂 ) Ce fraier sunt, eu am pus ca un meserias pariurile, ieseau sigur, dar Universul a complotat impotriva mea si mi-a stricat chakrele si mi-a legat cununiile. Sau mi-a zis ceva de argintul viu si mi-a taiat gaina neagra la usa ?

 Cam asta se intampla la mine.Am un prieten care, atunci cind pleaca din parcare cu masina, desi nu are loc,prima miscare o face in fata, e ferm convins ca-i poarta noroc. Chiar daca a schimbat trei bare frontale si a vopsit de 2 ori masina ce era in fata lui parcata.Altul, inainte sa plece la vreun meci,juca Solitaire si era sigur, daca ii ieseau 3 castigatoare la rand, ca o sa fie bine.Mai conteaza ca nu am luat vreo 7 ani campionatul,tot la rand ?.Altul, parior si el, nu vrea sa afle alt prieten ce joaca el, cica ala cobeste. Desi chiar el, atunci cand joaca echipa de suflet, pariaza impotriva ei.

Daca aveti si altele haioase, lasati-le in comentarii, poate se inspira si altii, le mai schimbam intre noi!

 Hai sa va pupe pisica neagra intr-o vineri,  13!

Comentarii
  1. Dan Coscai spune:

    Genial ala cu masina!!! Cine e?? La pariuri ar trebui sa joc pe dos. Din 10 imi ies procentual…2! Dar tu stii pe cineva care castiga??

    Apreciază

Lasă un răspuns

